vrijdag 2 mei 2008

El Bulli op Keukengeheim

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.El Bulli op Keukengeheim Klik op de afbeelding om de link te volgen ik heb God gezien. Hij heeft mij gestreeld, van binnen en van buiten. Hij heeft mij ontroerd, tot tranens toe, zes zalige uren lang. Hij heeft voor mij suikerbloemen geschilderd, gemusiceerd met chocola en ingewanden. Hij vertelde over zijn lievelingsplek, die ook de mijne is geworden. Hij heeft mij het licht laten zien dat zacht en warm en weldadig op mij neer scheen. Hij heeft mij doen luisteren naar de zee nadat hij ze me eerst heeft doen proeven.
Lees de rest van dit mooie verhaal van Gene Bervoets over El Bulli op www.keukengeheim.com.
Heb je een culinaire vraag of zoek je een recept?Doe je verzoek via de "stel uw vraag" button op de homepage van www.keukengeheim.com
Veel kookplezier!
Sam

Geen opmerkingen: